tel: (22) 750 77 22, kom: 0 604 605 903

e-mail: showtechnika@showtechnika.pl

gg: 8596311

Producenci

Wysyłka

Wszystkie produkty wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub UPS.

Info

Statystyki

Produktów:
3153
Kategorii:
281
Nowości:
7
Promocje:
0

Regulamin

Realizacja zamówienia

Na okres oczekiwania na przesyłkę, składa się czas realizacji oraz czas dostarczenia przesyłki przez spedytora: kuriera UPS lub DPD. Czas oczekiwania na przesyłkę zależy od wybranej formy doręczenia.

Czas realizacji zamówień w Sklepie Internetowym SHOWTECHNIKA uzależniony jest od dostępności towaru w sklepie oraz u dostawców. Jeżeli towary znajdują się w magazynie, wówczas przesyłka wysyłana jest od ręki, lecz nie dłużej niż w ciągu 12- 24 godzin (weekendy). W większości przypadków czas realizacji wynosi 1-2 dni robocze. Zdarzają się jednak artykuły, których dostępność u dostawców jest ograniczona lub trzeba czekać na ich wykonanie (produkty pod zamówienie np. skrzynie transportowe case, rack, itp.) Wówczas termin realizacji może się wydłużyć, w takiej sytuacji kontaktujemy się z klientem telefonicznie lub mailowo i ustalamy szczegóły transakcji.

Przy płatności "przelewem PRZEDPŁATA" wysłanie paczki nastąpi po zaksięgowaniu płatności. Czas doręczenia przesyłki przez kuriera to 24 godziny w dni robocze (bez sobót). Towar wysyłany codziennie od pon-pt o godz. 14-ej. Pamiętaj, że bardzo ważne jest podanie prawidłowych danych adresowych, w tym kodu pocztowego oraz numeru telefonu.

Potwierdzenie zamówienia

Wszystkie zamówienia potwierdzamy mailowo lub telefonicznie, dlatego bardzo ważne jest podanie telefonu kontaktowego oraz godziny dostępności zamawiającego pod tym numerem (jeżeli jest to telefon stacjonarny prosimy o podanie również nr kierunkowego).

Odbiór osobisty

Zamówiony towar można odebrać osobiście w magazynie sklepu SHOWTECHNIKA w miejscowości Józefosław, ul. Wilanowska 10, 05-509 Piaseczno k/ Warszawy. Przy większych zamówieniach możliwy jest dowóz na terenie Warszawy.

Odbiór u kuriera

Uwaga przy obiorze paczki !!! Nie ryzykuj, zawsze sprawdzaj zawartość przesyłki w obecności kuriera bądź listonosza. Jeżeli paczka, którą otrzymasz jest uszkodzona, nie przyjmuj jej, tylko poproś o sporządzenie protokołu reklamacyjnego. Bez niego nie będziemy mogli pozytywnie rozpatrzyć Twojej reklamacji. W innym przypadku paczkę odbierasz na swoją odpowiedzialność.

Formy płatności

Proponujemy następujące sposoby dokonania płatności:

  • ZA POBRANIEM - zapłata za doręczoną przesyłkę nastąpi dopiero przy odbiorze.
  • PRZELEW - przedpłata na konto. Wysyłka nastąpi po zaksięgowaniu wpłaty.

Bardzo ważne jest podanie prawidłowego adresu e-mailowego i nr. telefonu.
Natychmiast po otrzymaniu potwierdzenia przelewu wyślemy Ci paczkę z zamówionymi towarami.

Faktury VAT, paragony

Na życzenie naszych klientów wystawiamy faktury VAT. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę zaznacz w chwili składania zamówienia odpowiedni typ dokumentu sprzedaży oraz podaj pełne i dokładne dane firmy. Jeśli nie dostaniemy od Państwa danych do faktury, automatycznie wystawiamy paragon.

Ceny

Wszystkie ceny są podawane w walucie polskiej (PLN) i zawierają podatek VAT. Ceny podane w cenniku nie zawierają cen żarówek oraz innych materiałów eksploatacyjnych chyba, że w opisie jest napisane inaczej.
Podane ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa i mają jedynie charakter informacyjny. art. 66 Kodeksu Cywilnego .
Ze względu na niestabilne kursy walut, zastrzegamy sobie prawo zmiany cen bez uprzedzenia. (w takim wypadku poinformujemy klienta telefonicznie przed realizacja złożonego zamówienia)

Ceny promocyjne ważne są do wyczerpania zapasów magazynowych.

Gwarancje

Wszystkie produkty (z wyjątkiem żarówek, palników stroboskopowych, diod laserowych, wkładek gramofonowych, igieł, płyt vinylowych oraz urządzeń z działu używane) objęte są gwarancją od 12 do 60 miesięcy (zależne od marki i typu urządzeń). Zasady gwarancji regulują jedynie zapisy zawarte na oryginalnych kartach gwarancyjnych dołączonych do produktu. Urządzenia kierowane do napraw w trybie gwarancyjnym muszą zostać dostarczone osobiście lub dosłane do odpowiedniego serwisu wskazanego na karcie gwarancyjnej lub na adres podany przez nasz sklep, wraz z oryginalnym opakowaniem, kartą gwarancyjną (o ile produkt taką posiada) oraz dowodem zakupu przez klienta. Nie dotrzymanie tych zasad skutkuje wykonaniem naprawy w trybie pogwarancyjnym, tj. na koszt nabywcy. Kupujący dostarcza uszkodzony produkt na własny koszt, natomiast zwrot odbywa się na koszt sprzedającego lub serwisu.

Prosimy pamiętać aby dokładnie opisać usterkę, dołączając adres zwrotny oraz nr. tel. oraz ksero dowodu zakupu.

Instrukcje obsługi

Instrukcje obsługi są zwykle w językach obcych. Niektórzy producenci udostępniają wersja PL na swoich stronach www. Nie tłumaczymy instrukcji. Sklep ani dostawca hurtowy, ani producent, nie jest zobowiązany do załączenia takiej instrukcji.

Reklamacje i zwroty

Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryjesz jakieś wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy, skontaktuj się z nami w dowolny sposób, poniedziałek - piątek, godz 10-18.00 a my w zależności od wartości i wagi towaru ustalimy "drogę" zwrotu. Wszelkie reklamacje związane z jakością i ilością dostawy należy zgłaszać pisemnie, w terminie do 3 dni od dnia jej podjęcia, pod rygorem odrzucenia roszczeń. W przypadku reklamacji lub zwrotu towaru, wraz ze zwracanym lub reklamowanym towarem prześlij nam wypełniony i podpisany "Dokument zwrotu towaru", w którym opisz wady i przyczyny zwrotu. Do "Dokumentu zwrotu towaru" załącz paragon fiskalny, lub fakturę, którą otrzymałeś wraz ze zrealizowanym zamówieniem. Po jego otrzymaniu wraz z w/w. dokumentami, zwrócimy Ci towar pozbawiony wad lub pieniądze w sposób, który wybierzesz. Pragniemy poinformować, że zwrot pieniędzy nastąpi szybciej przelewem na rachunek bankowy niż przekazem pocztowym.

Proces serwisowy standardowo trwa 14 dni roboczych od dostarczenia urządzeń do właściwego serwisu, wyłączając czas na przesyłki. Serwis ma prawo do przedłużenia okresu naprawczego ze względu na brak dostępnych części. Na czas naprawy, ani serwis, ani sklep nie ma obowiązku wydawania urządzeń zastępczych.

Masz prawo do dokonania zwrotu kupionego u nas towaru, bez względu na przyczynę, w ciągu 10 dni od daty zakupu. (UWAGA, nie odbieramy paczek za pobraniem). W tym czasie towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że:

  • nie nosi najmniejszych śladów użytkowania
  • znajduje się w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu (opakowania nie mogą być obklejone naklejkami, taśmami, itp).
  • kupiony towar nie był ściągany lub wykonany na specjalne zamówienie klienta - specjalne zamówienie nie podlegają zwrotom (niezależnie czy był zamawiany osobiście, telefonicznie, mailowo czy też w sklepie internetowym),
  • przede wszystkim nie ma opcji zwrotu skrzyń robionych na zamówienie, wzorów gobo do projektorów reklamowych, zewnętrznych oświetlaczy w niebo, wszelkiego rodzaju lamp, żarówek, palników stroboskopowych, wszelkich maszyn do śniegu piany, itp. (urządzeń nie da się oczyścić tak aby nie było śladów użytkowania).
  • nie posiada wad, z wyjątkiem stanowiących podstawę do reklamacji.

Zwracany lub uszkodzony towar muszą Państwo dostarczyć nas osobiście, lub wysłać na własny koszt.

Przesyłki prosimy kierować na adres:
Music Please
Józefosław, ul. Wilanowska 10
05-509 Piaseczno k/Warszawy

W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z nami tel.: (22) 750 77 22, lub 0 604 605 903 , pon - pt w godz.: 10.00-18.00 lub e-mailem: showtechnika@showtechnika.pl

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Sonda

Co zmienił byś w naszym sklepie ?

Cenniki do pobrania

Waluty

Sklep internetowy Shoper.pl